Modele în industriile creative

Industriile creative sunt în centrul economiei creative.

Lumea afacerilor se află într-o continua schimbare, iar noile tendinţe în inovaţie redefinesc planurile de afaceri între marii jucatori şi artişt.

Rolul industriilor creative în dezvoltarea comunitatii este de a organiza un cadru adecvat dialogului şi cooperarii între oamenii de decizie şi antreprenorii individuali.

Astfel încât aceştia să se poata cunoaşte, să se autopromoveze şi să fie capabili să realizeze proiecte comune şi să acţioneze împreuna, eficient, ca grup de lobby faţă de autorităţile locale.

Modelul welfare

Industriile culturale au un impact net negativ asupra economiei,consumând mai multe resurse decât produc. În acest model IC produc „bunuri de merit” care sunt necesare bunăstării însă nu sunt viabile economic, necesitând astfel un transfer de resurse din restul economiei

Modelul inovării

Industriile culturale ca un sistem de un ordin mai înalt care operează asupra întregului sistem economic, generând şi coordonând schimbarea în baza de cunoaştere a economiei, având astfel o semnificaţie crucială în politicile economice.

Modelul competitiv

Industriile culturale sunt efectiv „doar o industrie ca oricare alta”,bunurile oferite neavând o semnificaţie morală mai înaltă; tot acest model presupune că impactul asupra creşterii este neutru

Modelul creşterii

Industriile culturale sunt un „motor al creşterii” ,aşa cum au fost considerate pe rând agricultură şi industria manufacturieră pe parcursul secolului trecut

Adunări Creative

În ultimii ani creșterea importantei industriei creative a adus la olaltă atât tineri plini de inspirație și antreprenori în căutare de idei și proiecte revoluționare, cat și firme și companii interesate în sprijinirea acestor idei.
Cred din ce în ce mai mult că această afacere este despre oameni. Oameni, oameni. Ideea este să vă faceți prieteni la nivel de vânzare cu amănuntul, la nivel de depozit, să lăsați oamenii să vă vadă că puteți forma propoziții și să aveți un interes pentru altceva decât voi înșivă. David Lee Roth
În ultimii ani creșterea importantei industriei creative a adus la olaltă atât tineri plini de inspirație și antreprenori în căutare de idei și proiecte revoluționare, cat și firme și companii interesate în sprijinirea acestor idei.
Știi, așa cum fac majoritatea antreprenorilor, că o companie este la fel de bună ca și oamenii ei. Partea grea este de fapt construirea echipei care va întruchipa cultura companiei dvs. și vă va propulsa înainte. Kathryn Minshew, The Muse
Team Image

Academia minţilor creative Timişoara

Timișoara a fost gazda primei ediții a Academiei Minților Creative care a avut loc în afara Bucureștiului. Timp de două zile, antreprenorii locali au participat la cursuri destinate lansării și dezvoltării unei afaceri, susținute de o echipă formată din 13 mentori, profesioniști UniCredit și specialiști în domenii relevante mediului de afaceri, din Timișoara, dar și din București.

Team Image

Festivalul Industriilor Creative

În perioada 1-3 noiembrie 2019, Sala Polivalentă din Iași este din nou gazda Festivalul Industriilor Creative® – Kasta Morrely Fashion Week®, ediția a IX-a. Evenimentele de interes general ale festivalului sunt încununate de cea de-a VI-a ediţie anuală Gala Premiilor în Industriile Creative®, prima de acest fel din lume.

Team Image

Şcoala de vară „Extraordinar de creativi, dar nu suficient de antreprenori”

În perioada 28-31 august 2016, la Brașov, a avut loc Școala de vară pe tema antreprenoriatului în industrii creative, intitulată „Extraordinar de creativi, dar nu suficient de antreprenori”. Școala de vară a fost organizată de Centrul de Informare Europe Direct București, găzduit de Institutul European din România, în colaborare cu Centrul de Informare Europe Direct Bacău

SUS